lørdag 23. mars 2013

God påske!

Det ble visst ikke laget noen påskekort i år. Jeg har istedet pyntet en gavepose som en påskehilsen til en god kollega. Oppi gaveposen havnet det sjokolade, fruktkarameller og påskefargede telys. Et lite bidrag til påskekosen.






Papirposen har jeg kjøpt hos Åhlens. På forsida har jeg brukt gul Bazill. Mønsterark fra Maja Design - "Sommartider - Lunch i det grøna". Har brukt Distress Stain - "Picket Fence" (hvit) fra Ranger i kantene på det grønne papiret pluss litt hvit tusj. Grønt Velvet Ribbon fra Panduro. Bilde fra nettet. "God Påske"-stempel fra Papirloftet. Dahlia-blomster fra Petaloo. Perleswirl fra Prima. Brad/splittbinders og rondell.



På baksida: Stempel fra Ladybug and Friends. Diecut gjerde lagd med Magnolia die. Fjær fra Panduro. En chipboard fugl malt med Distress Crackle Paint - "Picket Fence" - fra Ranger den også. Rund tag fra ChicTags. Velvet Ribbon og deler av en perleswirl lik den på forsida. En liten kanin-charm og litt bånd. Det var det hele.



Deltar på disse utfordringene:

Kreativ Scrapping - Påske - men ikke kort
Scrap' a' long - Påskeliljer og/eller gule blomster


Jeg ser nå frem til noen fine dager med god tid sammen med familien. Noen dager skal vi bare være hjemme, og andre blir tilbrakt på hyttetur. Skiene er funnet frem fra boden og klærne har jeg sånn noenlunde oversikt over. Jeg er mer usikker på hvordan formen er i skiløypa, for ikke å snakke om stilen. Eller manglende stil kan jeg kanskje si. Prøvde ikke skiene i fjor, og er faktisk usikker på om jeg hadde de på beina året før der igjen...  Har ingen store planer om å gå særlig langt, men å kose meg maks med familien i ei snøfonn med å grille pølsene litt svartsvidde over et bål. Om sola skinner er ikke så farlig, men hvis den gjør det så er det toppen!


Ønsker dere en riktig God Påske!

12 kommentarer:

  1. Den gavepose er fint og gennemført pyntet - heldige den som får den! God påske til dig og dine *klem*

    SvarSlett
  2. Veldig flott gavepose :)
    Det er leeenge sidan eg har gått på ski (eg trur vi snakkar år), men eg har tenkt å prøve denne påska. Må berre finne det tidspunktet ingen andre er i løypa ;)
    GOD PÅSKE til deg & dine :)

    SvarSlett
  3. Heldige kollegaen din som får en så flott gavepose! Så koselig :) Nydelige påskefarger og kjempeflott pyntet!
    Jeg har ikke hatt ski på bena på.... 38 år :O Har ingen planer om å gå på ski de neste 38 årene heller :D Men har tenkt å ta noen spaserturer i påsken, skal se om jeg får med meg Lasse også. Det er nydelig vær i dag, håper bare ikke den sure vinden er der ennå.
    Ønsker deg og dine en riktig god påske! Kos dere :)
    klem Unni

    SvarSlett
  4. Heldige kollegaen din som får sånn en nydelig og frisk pose å pynte opp hjemmet sitt med!
    Ønsker deg lykke til på skitur - ha en nydelig påske :o)

    SvarSlett
  5. Så flott pose - koselig å gi bort.
    God påske.
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  6. Nydelig påskepose

    God Påske

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  7. Dette var en kjemåe fin påskepose :) Fint pyntet :)Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappin All Over :) Klem Rita

    SvarSlett
  8. Ååå nydelig påske gave pose du har laga :)
    Nydelig fargar og pynt :)

    Takk for at du deltar hjå oss i Kreativ Scrapping :)

    Klem frå Tine

    SvarSlett
  9. Så lekker gavepose! Flott påskepyntet og en fin tolkning av utfordringen :)
    Takk for at du scrapper med NSHK.
    Brita

    SvarSlett
  10. En kjempefin gavepose, regner med mottaker ble glad for denne.
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Scrap'a'long. God påske.
    Klem, Therese.

    SvarSlett
  11. Nydelig pose og heldig den som fikk den...
    ha ei fin fin påske videre du og dine!

    SvarSlett
  12. For en lekker påskepose!
    Takk for at du scrapper med NSHK!

    klem, Mari

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...