søndag 26. januar 2014

Morsdagskort

Jeg har handlet litt nytt scrappeutstyr i det siste - nå er det en Project Life-bølge over scrappeverdenen. Jeg har ikke tenkt å bli med på den, men har kjøpt meg noen sett PL/journaling kort. Disse kan også brukes på LOer, i Smash-bøker og selvfølgelig på kort. Morsdagen nærmer seg, og jeg fikk lyst til å lage et kort i en litt annen stil enn hva jeg vanligvis gjør. Og sånn ble resultatet.



Og jeg har maaange journaling kort igjen til flere prosjekter. Gleder meg til å prøve ut litt av hvert.

Ha en fin søndag!
Blås-bort hilsen fra meg. 



9 kommentarer:

  1. Der er det jo! PL på kort fungerer så fint som bare det. Det er herligt, blomsterne passer perfekt og er anrettet vældigt fint. De små hjerter er prikket over i-et. Ha en fin-fin søndag, klem.

    SvarSlett
  2. For et nydelig kort!
    Det enkle er ofte minst like vakkert som det med mye pynt på, synes jeg!

    Klem, Kari (Karil)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort! Flott bruk av PLkort og nydelig blomsterklynge :o)
    Ha en flott ny uke :o)

    SvarSlett
  4. lekkert kort, digger blomstene.... Selv er jeg helt på PL-kjøret, men har faktisk brukt slike kort til å pynte på kort jeg og.. pussig setning det der men hehe...

    SvarSlett
  5. Så stilig kort. Gøy å se at Project life kan brukes av oss om ikke har hevet seg på bølgen :)

    SvarSlett
  6. Riktigt flott kort! Mamma din kommer att bli glad!

    SvarSlett
  7. Oi, dette ble kjempestilig Irene! Likte så godt oppsettet og fargene, friskt og herlig! Jeg har absolutt ikke tenkt å hive meg på Project life bølgen. Jo mer jeg klarer å holde meg unna, jo billigere blir det :) Men at produktene kan brukes på kort også har jeg faktisk ikke tenkt på engang. Men klart de kan :) Må jeg begynne å kikke på de produktene også nå da...?
    klem Unni

    SvarSlett
  8. Knallfint kort! Likte fargevalget ditt veldig godt og så er du flink til å bruke blomster. Tipper det er en mamma som blir veldig glad!

    SvarSlett
  9. Kjempestilig og flott kort ! :)
    Jeg har virkelig falt for denne kort-stilen. Herlige farger og flott pyntet. Stilig med de runde hjørnene...flotte farger også ! :)

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...