søndag 2. februar 2014

Posekort

Her er et posekort jeg laget før jul til ei jente som har stor interesse for dans og går danselinja på videregående. Kom over dette digi-motivet hos A day for daisies og bare visste at dette måtte jeg bruke.


Papirer fra Maja Design hvis jeg ikke husker feil. Kantpunch fra Martha Stewart. Lite tekststempel fra Anka's Design 2006. Bursdagsklem (pluss stempelet brukt på tag'en) - Else Irene Meling. Motiv farget med ProMarkers.


Det var første gangen jeg lagde posekort, så var litt usikker på hva jeg skulle pynte med på baksida. Men kom frem til at det nok er lurest å bruke helt flat pynt, evt bare kartong og ark/stempler. Så det gjør jeg nok neste gang. Hurra-stempelet kommer fra North Star Stamps.



Papirposen jeg brukte var ganske stor. Så Manilla-tagen i #12 passet akkurat. Neste gang kan det hende jeg bruker en mindre papirpose. Men det var moro å prøve noe annet enn vanlig 15x15-kort.

Kan ikke skjønne hvor raskt disse helgene går. I morgen er det jammen mandag igjen, og vi er i gang med årets andre måned. Jeg bare nyter at vi får lengre og lysere dager. Men her har det ikke vært snø på ukesvis, så denne vinteren har vært ganske så rar.

Ønsker deg en herlig uke!



6 kommentarer:

  1. Herlig posekort, motivet må vel passe perfekt til dansejenta :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Et nydelig kort og motivet var nok midt i blinken til mottakeren.

    SvarSlett
  3. Så koselig og flott kort ! :) Skikkelig fint ! :)
    Likte pyntingen din og motivet ditt....kjempesøtt og lekkert :)
    Fine dies og puncher du har brukt også.

    Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    klem

    SvarSlett
  4. Så nydelig posekort du har laget til Siri! Motivet var jo midt i blinken, så gøy når man finner akkurat det riktige motivet :) Lekkert papir og farger du har brukt og nydelig pyntet! Jeg har aldri laget posekort, kommer aldri så langt. Takk for fantastisk flott inspirasjon!
    Noen har for mye og noen har for lite snø. Dårlig fordeling! Vi hadde mer enn nok på hytta, jeg har vondt i skulderen ennå etter å ha måkt av taket på lysthuset. Jeg for min del skulle gjerne hatt en hel vinter uten noe snø.... kanskje jeg må flytte nordover? :)
    klem Unni

    SvarSlett
  5. Dette posekortet var skikkelig fint! Nydelige ark og bruk av dies og stempelet var jo midt i blinken!
    Ha en fortsatt fin uke:-)

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...