mandag 19. oktober 2015

Kort til en dame

På søndag var jeg litt rastløs, og visste ikke helt hva jeg skulle finne på. Så da Scrapping.no kom opp med en hurtigscrapp-utfordring så passet det utrolig bra! Kriteriet var at vi måtte bruke fargen rosa. Jeg okkuperte kjøkkenbordet og ga familien klar beskjed om at dagens middag måtte inntas på stua. 

Jeg har brukt motiv fra nettet, stempelet er fra Norsk Stempelblad. Og ellers har jeg fått brukt diverse av restekartong, mønsterpapir fra Memory Box - "Jubilee" 6 x 6 paper collection, blingswirler og blomster. 











Deltar på følgende utfordringer

Ett Trykk - Oktober er rosa - frist 26. oktober

Kreativ Hobby - Oktober-utfordring - Dame-kort eller -LO - frist 31. oktober

Hjerteboden - Oktober- utfordring - Feminint - frist 31. oktober



11 kommentarer:

  1. Flott kort, med artig motiv! Takk for at du deltar hos Hjerteboden. Klem fra Rita

    SvarSlett
  2. Stilig motiv du har brukt på dette feminine kortet.

    SvarSlett
  3. Et nydelig feminint kort! Herlig motiv og lekkert pyntet.
    klem Unni

    SvarSlett
  4. Herlig kort, og jeg liker så godt måten du har plassert blomstene på :-)

    SvarSlett
  5. flott kort med stilig motiv. Takk for at du deltar hos Kreativ hobby. Klem Katarina

    SvarSlett
  6. Så stilig dette kortet ble! Tøft motiv og flott tekst! Kanskje jeg må prøve meg på hurtigscrapp en dag også. :)

    SvarSlett
  7. Kæmpe nydeligt og så flot dekoreret

    Klem , Lissy

    SvarSlett
  8. Likte godt det var litt knæsje farger
    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby

    DT- Heidi

    SvarSlett
  9. Kjempefint.
    Herlige farger (beklager sen kommentering)
    Takk for at du er med på Kreativ Hobbys utfordring.

    Klem fra DT-Kaia

    SvarSlett
  10. Kjempe fint kort :)
    Takk for at du er med på Oktober utfordringa hos Kreativ Hobby.
    Anita, DT.

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...