mandag 21. mars 2016

Påskekort

Litt seinere enn planlagt - men i dag fikk jeg sendt påskekortene jeg skulle. Håper mottakerne får de FØR påska begynner på ordentlig. Mønsterarket med egg fra Papirdesign og motivet som jeg fant på nett, var starten på kortet. Så kom resten av seg selv. De utstansede bokstavene er fra en die fra Kort & Godt. Den har jeg lenge trodd at jeg ikke trengte, helt til jeg plutselig fikk låne den av noen. Og bare fant ut at den MÅ jeg ha! Ellers så er det også her bare brukt norske stempler.




Gåsunger - eller "kattlabba" som vi sier her jeg bor, er en av de tingene som er et sikkert vårtegn. ♥ Så da jeg fant dette bildet på nett var jeg ikke sein om å "sikre meg" det. Lekre farger også. Det ble en litt rustikk stil på kortet med bølgepapp, hyssing og mønsterpapir med planker. Og litt typisk meg - jeg går for de arkene som ikke er av de nyeste. En liten kanin måtte lure seg med, det er jo påske. Påskeharer/kaniner gjemmer jo påskeegg, så det henger jo sammen.




Blir med på disse utfordringene:

Nordsalten Hobbyklubb - utfordring #135 Metall - 31. mars

Scrappelyst - utfordring mars - Stoff eller tråd - 31. mars

Papirlosjen - Utfordring #3 - Vår i luften - 4. april






6 kommentarer:

  1. Så lekkert påskekort. Tøft med det røffe treplankpapiret til søte egg og gåsunger :)

    SvarSlett
  2. Eit herleg fint påskekort :)
    Eg sende nokre kort i går og dei kom fram i dag :D
    Takk for at du deltek på Papirlosjen si utfordring :)
    Påskeklem frå DT-Audhild.

    SvarSlett
  3. Nydelig kort, og hvet hva du mener med de bokstavene ja. Jeg har både store og små fra kaBoks, og jeg elsker de. Gjør det jo så enkelt og gjøre alle slags kort, uansett, og på kort varsel om det trenges, og trykker man ut i mosegummi ser det jo ut som de dyre stickersene fra AC.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  4. Nydelig! Gåsunger er et tegn på vår.
    Tusen takk for at du er med på vår utfordring inne hos Papirlosjen. Håper vi ser deg igjen.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  5. Ett flott kort. Så koselig med påske kort da :) Lekkert motiv! Takk for at du deltar hos Scrappelyst!

    SvarSlett
  6. Så flott påskekort! Koselig med gåsunger og det mønsterarket er så lekkert.
    klem Unni

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...