tirsdag 24. mai 2016

En liten hilsen....

Jeg har mange motivstempler og tusjer jeg kan fargelegge motiv med. Men det siste året har jeg oftere latt meg friste til å lage kort med ferdige motiver. Enten fra klippeark, motiver fra nettet eller bilder jeg selv har tatt. Dette motivet er fra StudioLight - de har mange flotte serier av både motiver og mønsterark. Tekststempelet er fra Kort & Godt. Papir fra Pion Design - om jeg ikke husker feil.

Det er greit å ha noen kort med tekst på forsida som kan passe til flere anledninger: gratulasjon, god bedring, omtanke osv. Så får det man skriver inni kortet passe til den aktuelle anledningen.




Har brukt speilkartong under papiret og motivet. Har tatt på litt glitter på deler av motivet og mønsterpapiret for å få frem noen detaljer. Wink of Stella - glitter-penn - Clear - har blitt en favoritt. Den er også super å bruke på blomster. Hyssingen stiftet jeg fast til panelet og satte blomstene oppå.

Blir med på disse utfordringene


Kreativ Scrapping - #5 Blomster - 26/5

Card and Scrap - #118 Blomster - 28/5

Kreativ Hobby - Mai Sommerfugl - 31/5







5 kommentarer:

  1. Kjempe fint kort :) Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Card and Scrap. DT Veronique

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert kort. Likte veldig godt motivet ditt
    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby

    DT-Heidi

    SvarSlett
  3. Lekkert! Nydelig motiv og så lekkert med blomstene du har pyntet med som forlenger motivet.
    klem Unni

    SvarSlett
  4. Så nydelig kort, lekre farger og så fint pyntet!
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping denne gangen!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  5. Nydelig kort, med lekker dekor.
    Takk for at du er med på sommerfuglutfordringen til Kreativ Hobby.

    Klem fra DT-Kaia

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...