lørdag 24. september 2016

Barnekort

Motivet på dette kortet har jeg hatt liggende lenge, ferdig farget med Promarker-tusjer. Og nå passet det veldig godt på et barnekort. Som enten kan brukes til en bursdag  eller til en nyfødt. Mønsterarket er gammelt - vet ikke om produsenten finnes lenger heller. Flodhest-stempelet tror jeg er fra Imaginisce. "Gratulerer" kommer fra Norsk Stempelblad, og #hipphurra fra Staz. Dette kortet er 12 x 12 cm, det hender jeg varierer størrelse og fasong på kortet etter clearbags jeg har liggende.



Jeg deltar på disse to utfordringene:


Kort o Mania - #160 Barnekort - 30/9

Papirlosjen - #9 - Bursdag - 5/10








3 kommentarer:

  1. Så herlig kort.
    Digget dette motivet, var supersøt.
    Ønsker deg en fin dag.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  2. Herlig kort. Takk for at du deltar hos Papirlosjen. DT Ovedia Therese

    SvarSlett
  3. Herlig kort. Tusen takk for at du deltar hos Papirlosjen sin bursdags utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...