søndag 2. oktober 2016

Bursdagskort

I går var det World Cardmaking Day - og på nett var det mange utfordringer man kunne bli med på i anledning dagen. Siden jeg var på jobb hadde jeg ikke mulighet til å bli med på dagtid, og lørdagskvelden var det godt å bare ta det med ro.

Men i dag har jeg laget kort til Ett Trykk  sine utfordringer - utfordring nr 2, siden fristen til å levere var søndag kveld. Her har jeg liftet/kopiert et kort fra bloggen deres.




Stemplene er fra Norsk Stempelblad. Mønsterpapirene er gamle papirer fra My Minds Eye, og de er det flere år siden jeg har kjøpt. Bradsen er også fra MME, men fra en nyere kolleksjon. Den store blomsten kjøpte jeg x antall av i flere farger, de har også vært "hyllevarmere" noen år.

1 kommentar:

  1. Så moro at du har hentet frem hyllevarmere, du også - det er det fine med utfordringer; man blir pushet litt på å bruke ting man vanligvis ikke bruker. Takk for lekkert bidrag!

    SvarSlett

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...