tirsdag 8. november 2016

Julekort i serie - vinterfarger

Nok en gang har jeg laget kort med utgangspunkt i størrelse på clear bags jeg har har liggende. Kjøpt hos  Søstrene Grene. Men det er jo også en utfordring til meg selv. Tenke andre format og hva jeg evt skal pynte med. Og denne gangen var jeg bevisst på at pynten ikke skulle bygge i høyden. Disse kortene er doble, 7 x 12 cm. Passer fint til å følge en juleblomst, som pakkelapp eller bare en liten hilsen.




Har brukt mønsterpapir fra Papirdesign (kortet til venstre) og Maja Design (kortet til høyre). Må julen bli fin-stempelet er fra North Star Stamps, og God Jul fra Kort & Godt. Juletreet er stanset ut i glitterkartong.




Her har begge kortene papir fra Papirdesign. Stempel Juleønsker er fra Kort & Godt.


Blir med på disse utfordringene:


Scrappegarasjen - #29 Norsk design - 10/11

Kort o Mania - #163 Det snør, det snør - 15/11

Papirplaneten - #11 - Jul - blått, hvitt og sølv - 30/11 . 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...